Το Ε-Meeting Webinars αποτελεί έκδοση της καινοτομικής πλατφόρμας E-Meeting*, που έχει υλοποιηθεί από την E-Sepia Web Innovation,στοχευμένη στην διευκόλυνση φορέων οι οποίοι θέλουν να διεξάγουν event (Σεμινάριο, Συνέδριο, Εκδήλωση κλπ), μέσω live streaming ή μέσω τηλεδιάσκεψης, δίνοντας την δυνατότητα στο κοινό να εκδηλώσει ενδιαφέρον, να κλείσει ή να αγοράσει θέση (tickets).
*Το E-Meeting χρησιμοποιούν από το 2017 δεκάδες φορείς στην Ελλάδα (Δήμοι, Περιφέρειες, Επιμελητήρια, Πανεπιστήμια) για την υποστήριξη και λειτουργία των συλλογικών τους οργάνων και την διεξαγωγή τηλεδιασκέψεων [Τι είναι το E-Meeting> link στο https://www.e-sepia.gr/el/product/e-meeting].
Για φορείς οι οποίοι διοργανώνουν συχνά events παρέχουμε τη δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης της πλατφόρμας με το λογότυπο του φορέα καθώς και τη δυνατότητα παραμετροποίησης ώστε να καλύψουμε κάθε εξειδικευμένη ανάγκη!

* Δημιούργησε το event σου (Σεμινάριο, Συνέδριο, Εκδήλωση) παρέχοντας στο κοινό σας τη δυνατότητα:
* Εκδήλωσης ενδιαφέροντος, κράτησης ή και αγοράς θέσεων (tickets) για την παρακολούθηση του event
* Δημόσιας ή ιδιωτικής προβολής του live streaming ή του webinar
* Προβολής παρουσίασης (presentation) από τους ομιλητές
* Ταυτόχρονης παρακολούθησης έως 1000 ατόμων μέσω WebEx

Ο διαχειριστής έχει τη δυνατότητα:
* Εγγραφής του event (recording)
* Aποστολής αρχείων στους συμμετέχοντες
* Δημιουργίας και αποστολής ψηφιακού πιστοποιητικού παρακολούθησης
* Αποστολής mail και reminders στους συμμετέχοντες
Ιδανική λύση:
-Για επιστημονικούς φορείς που διοργανώνουν συνέδρια
-Για ΟΤΑ, φορείς του δημοσίου, Πανεπιστήμια και Επιμελητήρια
-Για ΜΚΟ που διοργανώνουν ημερίδες και εκδηλώσεις
Υποστήριξη (support)
* Συμβουλευτική για την επιλογή της καλύτερης λύσης ανάλογα με τις ειδικές ανάγκες του πελάτη
* Moderation του Event
* Εκπαίδευση διαχειριστών / ομιλητών
* Τεχνική Υποστήριξη